Translate

23 Haziran 2014 Pazartesi

Ofiste gülücük

Bu sabah işe gelirken binbir şey vardı aklımda.

Dün akşam bir iş arkadaşım, bu hafta içinde gerçekleşmesi gereken bir seyahat ile ilgili dünya çapında küçük bir kriz yaratmış, beni Pazar akşamı saat 10:30'da, başka bir ülkedeki temsilcimizi de sabaha karşı 01:30'da arayarak ulaşmaya çalışmış, daha sonra da dünya alemi kopyalayarak bize ulaşamadığına ilişkin bir e-posta atmış.

Bu sabah işe gelirken bunu düşünüyor, benim gitmem gerekirse nasıl yapabilirim diye planlar yapıyordum. Arabamı park ettim, iki binayı birbirine bağlayan yer altı koridorundan yürüyerek ofisime çıktım. Çantamı yerine kaldırdım, öğleden sonra gelen güneşi engelleyen gölgelikleri açtım, yerime oturdum. Bilgisayarı açmak için uzandım ve onu gördüm.

Masamın üzerinden bana bakıyordu. Çipil gözleri, sakin, belli belirsiz bir gülümsemesi vardı. Birden kocaman bir gülümseme belirdi yüzümde. Ben de ona gülümsedim. Ve içimden teşekkür ettim güne güzel başlayabildiğim için.

Siz de gününüze güzel başlayın diye işte bunu paylaştım:



2 yorum: