Translate

14 Aralık 2013 Cumartesi

Pakistan'dan Maşallah!



İki gündür iş sebebiyle Pakistan'dayım. Hala 4 saatlik farka alışabilmiş sayılmam. Toplantının benim katılmam gereken bölümü saat üç gibi bitti, ben de oracıkta uyuyakalmamak için odama çıktım. İki saat uykunun ardından kendiliğinden uyandım ve ilk kez odamdaki çok büyük ekran televizyonu açtım. Bir müzik kanalında esmer güzeli bir hatun çılgınlar gibi dansediyordu. Gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi kalakaldım. Sonra etrafa yakıcı bakışlar atan geçkince bir adam çıktı ortaya. Baş aktör bu olmalıydı. Sanırım klip de bir filmden alınmaydı. Sonuna kadar izledim, sonra Türk müzik hayatına bir katkıda bulunmak amacıyla bunu blogumda paylaşmaya karar verdim. Google Pakistan'ın yardımıyla hiç zorlanmadan buldum klibi. 

İyi seyirler!

2 yorum:

  1. Çok beğendim, harika bi şarkıymış:)) açıp açıp dinledim üst üste. Afgan kızlar da ne kadar güzellermiş onlara da Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan öğrendiğime göre başroldeki hanım Pakistan'da pek meşhur. Şu anda Hindistan'da yaşıyor ve babası Hintli, annesi İngiliz. Çok sayıda film çevirmiş. Daha çok Bollywood filmler. Adı da Katrina Kaif. Daha fazla bilgi için: http://en.wikipedia.org/wiki/Katrina_Kaif

      Sil