Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

Sırtımın ağrısı ve blog yarışması

Sırt ağrım geri geldi ve beni bir hafta eve bağladı. Tekrar ilaçlar, sırt üstü yatmalar, doktora (ve aslında kendime) sinir olmalar...

Bu arada burada yaptığım yarışma süresi de sona erdi. Kaç gündür vicdan azabı çekiyorum söz verdiğim hediyeleri veremedim diye. İşte bu kısa yazı bunun için asıl olarak.

Daha önce yazdığım Evliliğin Olmadığı bir Toplum adındaki yazımda size bir topluluktan bahsedip bir soru sormuştum. İşte şimdi cevabı açıklıyorum: "c" seçeneği. Yani Çin'de yaşana Mosuo toplumu.

Daha fazla bilgi için şu siteye bakabilirsiniz. Lugu Lake Mosuo Cultural Development Association.

9 Eylül 2013 geceyarısına kadar bana ulaşıp doğru yanıt verenler şunlar oldu:

1. Aykut
2. Batuhan
3. Murat
4. Kadriye
5. Hale

Buna göre aşağıda gösterdiğim gibi rastgele sayı oluşturan bir web sitesinden yardım alarak çekilişi yaptım ve 4. sıradaki Kadriye kazandı!

Kadriye hanım, en kısa zamanda hediyeniz elinize ulaşacaktır. Tebrikler...



Şu sıralarda harıl harıl işyerindeki çalışma alanımı nasıl daha ergonomik hale getirebilirim diye araştırmalar yapıyorum. Ayakta çalışma sistemlerini araştırıyorum. Bu arada yürüme bandının üzerinde de çalışma sistemleri kurmuşlar, biliyor muydunuz? Bilgisayarda çalışırken yavaş yavaş da yürüyorsunuz bütün gün... 


Dün güzel bir pazar günü yaşadık. Divonne'daki pazara gittik, hafif yağmurlu bir günde gezindik sokaklarda. Bir sonraki yazım da bu olsun fotoğraflarıyla birlikte.

Hoş bulduk!

4 yorum:

  1. Çekilişime beklerim sevgiler
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/2013/09/2-cekilisime-5-kitap-ile-davetlisiniz.html

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hande yine mi sırt ağrısı :((
    Çok çok geçmiş olsun, acil şifalar dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. Öff şu ağrılar olmasa.

    Bilek ağrılı anne

    YanıtlaSil