Translate

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Yaratıcılık

Rene Redzepi'nin Clase Premier için yaptığı enstalasyon.
Kaynak için TIK
Önce fotoğrafa iyice bakın lutfen. Büyüterek bakın... Sonra bir de üşenmezseniz küçülterek bakın. Hatta üşenmeyin, üşenmeyin...

Bu bir sofra. Üstünde çeşitli yiyecekler var. Sonuçta ortaya çıkan da ünlü şef Rene Redzepi'nin bir portresi...

Çok etkilendim, paylaşmak istedim.

Bu tip yaratıcılık beni çok mutlu ediyor. Bir kapı açılmış gibi oluyor aniden duvarda; gri bir günde bulutlar azıcık aralanmış da bir ışık buketi çimenliğin üstüne yansımış gibi... Seviniyorum işte, hepimiz için, insanlık için mutlu oluyorum. Çok mu abarttım? Bence değil... Biraz sessiz kalıp düşünürseniz eminim hak vereceksiniz.

Yani olay sadece yiyeceklerden insan resmi yapmak değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder