Translate

23 Ağustos 2013 Cuma

Salona bir dağ alalım sevgilim

Yaratıcılık demiştim ya birkaç gün önce, işte yine rastladım ona gezinirken. Bakın, aşağıda:

Kaya sahpa

Bunu hemen alıp salonumun ortasına koyabilirim. Hatta, bütün salonu ve evi bunun etrafında tasarlayabilirim. 

Detaylara bakar mısınız:




Bu sehpayı yapan adamlar şunlar: Eagle Wolf Orca. Kendilerine "yaratıcı öykücüler" diyorlar ve hedeflerini "zamanın ve mantığın ötesinde tasarımlar yapmak" olarak açıklıyorlar.

Yine de ben olsam cam kısmını amipsi oval yapardım diyeyim mi...


4 yorum:


  1. Merhaba :))
    Süper bir sehpa...
    Bayılıyorum böyle yaratıcı fikirlere, bakıp bakıp kalıyorum...ben de çok severim ve bir kaç takip ettiğim sayfa var, sen de beğenebilirsin...süper fikirler var...mesela;
    https://www.facebook.com/Mahshar.Design?hc_location=stream

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım, çok güzelmiş! Hoş geldiniz mi?

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet, güzel dışında bir laf arıyor insan böyle şeyler için... Toprak ve sırla böyle çalışanlar var mı sizin alanda?

      Sil