Translate

17 Mayıs 2013 Cuma

Popstar Bora'nın duru sesi

Popstar 2013 yarışmacısı Bora
Popstar 2013'ü izliyoruz ailecek (derken kocamla ben, daha çok da ben aslında...) Tekrar başlıyorum...

Bu sene Popstar'ı izlemeyi seviyorum. Jüri üyelerinden Bülent Ersoy'un başka bir dünyaya ait duruşunu, Serdar Ortaç'ın durmadan pot kırıp alçakgönüllülükle kabul edişini, Orhan Gencebay'ın pasif-agresif ve "akil adam" tavırlarını, Demet Akalın'ın da çömez rolünde dizini kırıp oturmasını izlemeyi seviyorum.

Yarışmacılardan biri hata yapmayıp hakikaten güzel söyleyince Bülent Ersoy'un kendinden geçmesini seviyorum. Bunun hakiki, sahici olduğunu düşünüyorum. Büyük mü, abartılı mı, şaşaalı mı? Evet, hepsi ama bir o kadar da sahici... Kadın hakikaten zevk alıyor güzel sesten, güzel söyleyişten. İşte onu son iki haftadır kendinden geçiren Bora, bizim de favorimiz.

Bora kuaförmüş, annesinin izinden giderek. Yani ileri bir müzik eğitimi yok. Liseyi de bitirmemiş. Peki o zaman bu dupduru ses, bu hatasız okuyuş, bu insanı içine çeken yorumlayış nereden geliyor? İşte bu en yalın haliyle müzikal yetenek... Başka da bir açıklaması olamaz benim kanaatimce.

Bakın bu üç şarkıda benim gönlümü fethetti.





Ben şimdiden bir Bora hayranıyım. Umarım bu yarışma ona şans getirir, mutluluk getirir. Yüzündeki aydınlık eksilmez, artar...




1 yorum:

  1. Sen sevdin, bagrina bastin..
    Oglunla da adas..
    10 numarayi kapti..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil