Translate

23 Nisan 2013 Salı

Why this kolaveri kolaveri kolaveri di?


Dün Survivor'ı seyrederken kızım heyecanla bağırdı, "işte bu şarkı bu şarkı! Bunu bulmalıyım!" Telaşla koşarak içeri giderken (iPod'unu alacak ve bir app kullanarak şarkının ne olduğunu bulacakmış) oğlum sakin ve "cool" bir şekilde, alçak sesle arkasından seslendi "bende var bu şarkı, sana veririm."

Sonraki iki saat boyunca evin içinde iki çocuk bu videodaki dansları yaparak şarkı söylüyorlardı. Ben kızımı hiç bu kadar kıvrak görmemiştim doğrusu. Sonra videoyu izleyince benim de çok hoşuma gitti. Şimdi hep beraber yapıyoruz evde bu dansı. E hadi siz de:

Why this kolaveri kolaveri kolaveri di?

(Bu cümle şöyle bir anlama geliyormuş: Bu ölümcül öfke nedendir ey güzel?)

2 yorum:

  1. bu şarkı için size ne kadar teşekkür etsem az ya :D ben bunu arıyodum ne zamandır. kızınız kadar sevindim emin olun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindim şimdi. Ne tesadüf! Bir de adınızı yazaydınız iyiydi :)

      Sil