Translate

15 Mart 2013 Cuma

Beş 10 yıla 364 kala

Yine de bahar yolda...
Antalya'da hava sabahtan beri rüzgarlı, karanlık... Deniz dalgalı, bulanık...

Kumsala indim kahvaltı sonrası, biraz gezindim. Birden etrafım mavi eşofmanlı genç adamlarla sarıldı! Yok canım, benimle alakası yok! Adamlar buraya antrenman yapmaya gelmiş bir futbol takımının oyuncuları. Ben kumsalda bata çıka yürüyken onlar ceylanlar gibi zıplayarak koşu yapıyorlardı. Etrafımdan uçuşarak geçtiler...


Futbol takımı koşuda.

Sahilde, yazları üzerinde insanların güneşlendiği ahşap iskelelerin demir iskeletleri dalgaların çarptığı bir engel olarak duruyor. Adamın biri eşofmanının paçalarını sıvamış, yine de çok ıslanmamaya çalışarak dalgaların kıyısında yürüyor. Avrupa'nın soğuk ülkelerinden gelen emekli çiftler havaya uygun yağmurluk ve rüzgarlıklarını giymiş sabah yürüyüşlerini yapıyorlar. 

Yazın üstünün tahtaları konacak ve üstüne insanlar yatacak...


Amman ıslanmayalım!

Yeni yaşımın ilk gününde yalnızım ülkemde. Kocam, çocuklarım Cenevre'de; annem, kardeşim İstanbul'da. Peki ben niye buradayım hiç tanımadığım insanların arasında? 


14 yorum:

  1. Saglikli cok uzun mutlulklara.. kutlu olsun dogum gününüz..

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşınız kutlu olsun o zaman, nice güzel sağlıklı yaşlarınız olsun...
    Belek'tesiniz galiba? O sahile hep kışın gittim ve hep ürktüm niyeyse :)
    Peki siz niye buradasınız hiç tanımadığınız insanlar arasında?
    :))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bu sabah aklıma geldiniz Beydağlarını göremeyince... Bir sis bir pus kentin üzerinde... Kundu'daydım bir toplantıda konuşmak için. Şimdi İstanbul yolundayım. Anne şefkatine gidiyorum. :)

      Sil
  3. Nice yıllarrınız olsun ama sevdiklerinizle olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ne güzel bir dilek!

      Sil
  4. "OLSUN" senin sözündür; biraz keşke,biraz kabul,biraz daha iyiye umut içerir.herzaman bir miktar insan üstü sakinliğin vardır ya, hafif hüzünlü melankolik duyguların şaşırttı beni.ama tam da senin dediğin gibi OLSUN;keşke doğum gününde burada olaydın,ne yapalım sevdiklerinden uzaktasın başka bir sevdiğin(işin) için,hepimiz aslında doğumgününde manen yanındaydık hep kulaklarını çınlattık, bir dahaki sefere tüm sevdiklerinde yanında olsun
    Sevgıler Figen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Figenim civanım, olsun... Bazen de hüzünlenelim böyle... Hayatın hepsini kapsamasın yeter ki... Öptüm seni.

      Sil
  5. Amanın bu çiçeği ilk defa gördüm ben :) çok fresh bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa gördüm ama ben iddialı değilim... Beste görürse kesin söyler adını soyadını...

      Sil
  6. Onların kıymetini bilesin diye.

    Aklıhavada anne

    YanıtlaSil