Translate

4 Şubat 2013 Pazartesi

Cenevre Uluslararası Sanat Fuarı - 1





Pazar günü gittik. Eve pek yakın bir yerde yapılıyordu, yürüyerek vardık. Üç saat falan gezdik, çok etkilendik. Ruhumuz yükseldi. Gördüklerimizin bizde bıraktığı izlenimleri paylaştık. Hayatı sanat olan insanlar olduğunu bir kez daha farkedip şaşırdık. Dışarı çıkar çıkmaz da bir "orijinallik" yapma ihtiyacı içinde başlarımıza şapkalarımızı farklı taktık! 


Yarın anlatacağım detaylı. Şimdi vaktim yok. Yarın gene gelin. Lutfen...




4 yorum:

  1. Hande ne guzel.. Imrendim.
    Blogun gorunumunu gene degismis. Bir de gecen hafta yorum yazayim dedim yazilacak yeri bulamamistim, simdi de ne yazacagimi unuttum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dilara, dinamik görünümlerde yorum bırakmak zor oluyormuş anladığım kadarıyla. Başka sıkıntılar da vardı, yeniden değiştirdim. Artık beklerim yorumlarını...

      Sil
  2. Gelmezmiyiz, burada olacağızdır.

    Meraklı, yeteneksiz anne

    YanıtlaSil