Translate

16 Ocak 2013 Çarşamba

Şaşırtan grafik


Muhtemelen farkında olduğunuz üzre, iki gün önce blogumun tipinde bir değişiklik yaptım. Ve bunun sonucunda da yukarıda görmüş olduğunuz hilkat garibesi istatistik çıktı ortaya.

Buna göre bu değişiklik sonucunda (eğer birdenbire okuyucu sayısı anlaşılamaz bir nedenle üç katına çıkmamışsa tabii) günlük ortalama sayfa görüntülenme sayım yaklaşık 3 kat artmış durumda!

Bunu yeni sayfa düzeninin eski yazılara daha kolay ulaşım sağladığı için, her gelenin eski yazılara da bir göz attığı şeklinde yorumladım ben. Ama bu işlerden daha iyi anlayanların da yardımına ihtiyacım var doğrusu.

Ne dersiniz?

16 yorum:

  1. Halecim bence yeni sayfa duzeni yuzunden olabilir. Cunku ben bir konuyu goruyorum sonra bakiyorum aa yaninda daha ilginc bisey var. Eski duzende goremedigim bir suru seyi gordum. Yorumlarimi okuyunca anlayacaksin. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hande yazacaktim, Hale yazdim ozur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, Hale de uzak sayılmaz...
      Ben de aynı şeyi düşünmüştüm. Ben bile bu yeni düzende eski yazılarımı yeniden okumaktan hoşlandım.

      Sil
    2. Hayırlı olsun, ben beğendim vallahi, herşeyden accuk,istersen detaya iniyorsun. Wordpress hem ziyaretçi sayısını ghem de tık sayısını ayrı veriyor, bir de ikisinin birbirine oranını. O bilgi elinde varsa sorunun cevabı da orada gizli (ama sorduğuna göre sanırım bu detay yok blogspotta)...Bence üzümü ye bağını sorma en iyisi:)

      Sil
    3. Evet bu istatistik yok bizde galiba... Ama boşver. Biliyor musun, dün ve bugün sayfa görüntüleme 8 katına çıktı! Bu düzen kesinlikle okunurluğu arttırıyor...

      Sil
  3. Evet bu sayfa internet üzerinden seni bulmalarını hızlandırıyor bu yüzden etiket yaptın diyelim eskiden 2 sayfadaysan artık 1. sayfada oluyorsun gibi bir şey..Benimde öyle oldu ve fark edeceksin takipçin bile artıyor çünkü seni bulmaları artık daha hızlı oluyor insan bazen sıkılsa bile bu sayfa düzenine alışınca bırakamıyosun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu da çok iyiymiş. Böyle düşünmemiştim. Teşekkür ederim.

      Sil
  4. bence çok karışık bir sayfa düzeni bu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coraline istatistiklere baktıkça dudağım uçukladı. Kısa sürede alışılıyor inan... Umarım uğramaya devam edersin. :)

      Sil
  5. Bana zaten e-mail olarak geliyor sayfan.
    Bu aralar o kadar güzel konular hakkında yazıyorsun ki, mutlaka yorum bırakmak için sayfana geliyorum.
    Yani sadece teknolojik değil izleyici artışın bence.

    Gerçekçi anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım öyledir. Çok sağol.

      Sil
  6. Biraz karışık gibi geldi ilk başta bana ama güzel olmuş, bütün yazıların aynı anda görülüyor, daha kullanışlı olmuş sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım. Dediğim gibi, çabucak alışılıyor. Daha çok seçenek var gibi görünüyor. Ben bile gidip eski yazılarımı okudum...

      Sil
  7. Ben de kendi bloğumu sizin mantığınızda yeniden düzenledim. Sonuçları paylaşırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen baktım ve çok beğendim... Hakikaten özellikle eski yazılara ulaşmayı çok kolaylaştırmış. Sizde kendiminkinden daha çok beğendiğim özellikler var, onlara da bakacağım. Sonuçta bazı açılardan daha karmaşık bir düzen ama sanırım daha şık bir görünüş oluyor.

      Sil
    2. Handeciğim yazdıklarına bayılıyorum.Ellerine,duygularına sağlık.Sevgiler...

      Sil