Translate

18 Ocak 2013 Cuma

Hedefi besihane büyütmek


Arife hanım
"Ben Arife, Burdur’da yaşamaktayım. Mikrofinans Programı ile 2 yıl önce tanıştım. Bizim köyümüz hayvancılıkla ve tarla işleri ile geçimini sağlamakta. Ben de bu yüzden aldığım ilk mikrokrediyle bir inek aldım. Şu anda 1.500 TL mikrokredi kullanıyorum. Köy yerinde yaşam şartları zor, hayvancılıktan başka bir kazancımız yok. Hayvanlarımın sayısını artırmak, onlara daha sağlıklı koşullarda bakım sağlayabilmek için 5.000 TL’ye ihtiyaç duyuyorum. Siz de destek sağlayarak bu sayıyı artırmama ve daha büyük bir besihaneye sahip olmama yardımcı olabilirsiniz."

Arife hanımla ilgili yazmıştım daha önce. Bugün itibarıyla ihtiyacı olan 5000 liralık kredinin %81'ini toplamış, yani sadece 945 liraya ihtiyacı kalmış. 

Biliyorsunuz bu proje, kadınlara küçük miktarlarda kredi sağlayarak onların ekonomiye katkıda bulunmasını, kendi ayakları üzerinde durmasını sağlayacak. Detaylı bilgi için TIK.

Ne dersiniz? Bu blog aracılığıyla 945 lirayı toplayabilir miyiz? Hayır, hayır, bana söylemeyin, yazmayın, vermeyin. ekonomiyekadingucu.com adresine gidin, İSTER BAĞIŞ, İSTER BORÇ, oradan halledin. 

Bir de bana iyi yolculuklar dileyin bi'zahmet, kardeşiniz yine yolcu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder