Translate

23 Ekim 2012 Salı

Süpermini araba alıyoruz! - 1

Renault Megane Coupe 2012
Şu yaklaşık iki aydır bana musallat olan sırt ağrım nedeniyle o fizyoterapist senin bu osteopat benim şeklinde dolanır ve geri kalan zamanlarımda evde yatarken doktorların sürekli olarak "bu çağımızın hastalığı, özellikle bilgisayar başında çalışanlarda çok görülür, yüzme en iyi çaredir" demeleri üzerine içinde yaşadığımız kentte nerede, nasıl yüzülür konusunda bilgilenme çalışmaları yapmaya başlamıştım. Temel olarak iki seçenek var halka açık yüzme havuzlarında bize yakın yerlerde. Ya Varembe ya da Starling Hotel. Varembe'ye bir ara sık sık gidiyordum öğle aralarında. İşe yakın ama otobüsle git, gel, ıslan, saçlarını kurut, makyajını yenile falan, bir süre sonra angarya gelmeye başlamıştı. Bir de kışın soğuk oluyor yine de... İnsan kazakla otururken "ah bir öğlen olsa da şöyle gidip soğuk sulara atlasam, ısınmaya başlamadan önce bir güzel üşüsem!" demiyor haliyle...

Ve fakat yüzme bu kez farz olunca daha pahalı bir seçenek olmakla birlikte bu kez eve daha yakın olan Starling Hotel'in havuzuna bakmaya karar verdim. Burası tabii otel olduğu için daha küçük ancak daha lüks. En önemli lüksü de suyun ve ortamın ısıtılıyor olması. Yani kışın bile gidince üşümeden havuza giriyorsun. E bu lüks değil de nedir? Bir de bizim kurumda çalışanlara bir indirim yapıyorlar. Havlu da veriyorlar, böylece yanımda ıslak havlu taşımam gerekmiyor. Yanında fitness salonu üyeliği de bedava. Bütün bunların sonunda havuz üyeliğine karar verdim. Ancak bu kez de ulaşım sorununu çözmek gerekiyordu.

Ev-havuz-iş-ev döngüsü için gerekli olan bir ulaşım aracıydı. Bisikletle işe gidip gelmeyi daha önce denemiş biri olarak henüz yollara onunla çıkacak kadar cesur hissetmediğimi söylemeliyim. Hem kış da geliyor. Çok zorlanıp yüzmeyi falan da toptan bırakma riski yüksek. İkinci seçenek motorsikletti. Ama buralarda o kadar çok kaza oluyor ki motorsiklet ile, onu da göze alamadım. Hem şöyle daha güvenli bir model alayım dersen onun da fiyatı neredeyse bir araba kadar oluyor. Eh, son seçenek de bir araba oldu. 

17 yaşımdan beri ehliyetim var ve hayatımda son ikisi benim olmak üzere 6 değişik araba kullandım. Kendi arabalarımı da araştırarak almadım. İlkini (şirin beyaz bir Renault Spring) bir gün kocam getirip anahtarını bana verdi. Güzel bir sürprizdi. İkinci arabamı ise birlikte gidip aldık. Ateşli kırmızı bir Renault Megane Coupe. İki kapılı, spor bir araba... Çok güzeldi. Hala onu sevgiyle hatırlarım. Cenevre'ye gelirken sattık. Burada benim arabam olmadı. Aile arabamızı kocam kullanıyor, bizi de işe ve okula götürüp getiriyor sağolsun. Ama işte şimdi bir araba seçeneği çıkınca ben de bu işi hakkıyla yapayım bari diyerek araştırmalarıma başladım.

Devamı yarına...

2 yorum:

  1. Hande merak ettim şimdi, lacivert olsun ama.
    Bayılırım ''ben'' laciverte.

    Yaw kışın havuz nasıl ısıtılmaz. Delimi bu adamlar.

    Bak şimdi şöyle kemiklerimi kütürdetip, yüzesim geldi.

    Her giriş 1000 kulaç Benim prensibim. Boyun a iyi geliyor, omurgayada.

    Geçmiş olsun tekrar.

    Merakla bekleyen anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      iki gün daha beklemen gerekecek rengini öğrenmek için. Önce yarını oku istersen. Yazıp fırına attım. Sabah pişip çıkacak sıcak sıcak.

      Sil