Translate

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Kitabım basılıyor


Evet, hafta sonunda son düzeltmeleri yaptım, blurb.com adresine kitabımı yükledim, gerekli seçenekleri işaretledim, kredi kartı ile ödememi yaptım. Şimdi söz verildiği üzere 2 Eylül'den önce kitabımın gelmesini bekliyorum.

Gelince yerleri belli. Birer kopya annelere, bir kopya Muzaffer Enişte ve Türkan Hala'ya, birer tane de çocuklara. Hepsi bu... Belki bundan sonrakileri sadece e-kitap yaparım ya da bakarsınız yayınevleri peşimden koşar sen yaz biz basalım diye... Onu da o zaman düşünürüz.

Yarın ve sonra bu hafta sonunu anlatacağım. Önce 3500 metrede Mont Blanc maceramız ve milyonlarda yıllık bir buzulun içinde gezinti. Sonra da Nyon plajı. İki gün içinde 3 dereceden 36 derece hava sıcaklığına... Az sonra...

5 yorum:

  1. Hande çok güzel görünüyor. Umarım mevcut kopyalara göz atma şansımız olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevcut kopyalarin tumu 5 adet olacak zaten! Turkiye'ye gelirken getiririz bizdekini.

      Sil
  2. Süper...
    Bundan ben de istiyorum. Belki yemek tariflerimi yapabilirim. Birkaç tane. Çocuklarıma, sevdiğim birkaç kişiye...
    Ay, çok özendim.

    YanıtlaSil