Translate

12 Temmuz 2012 Perşembe

Badem gözlü güzel Ganeşa

Ganeşa
Hindistan'dayım üç gündür. Elbette yine bir toplantı için. Serinlemiş burası yağmurlarla birlikte, öyle diyorlar; hava 34 derece civarında. Benim beyin fonksiyonlarım kaldırmıyor 30 derecenin üstünü. Sinaptik aralıkta bir gevşeme oluyor, eminim. Kafa kendini rölantiye alıyor. Neyse ki toplantı odaları soğuk oluyor. Yani durum şu: toplantıda zehir gibi (işte ne kadarsa o yani), sokağa çıkınca moron... Acıklı bir durum ama neyse ki sokakta herhangi bir beyinsel atraksiyon yapmak zorunda değilim. En fazla trafikte ezilmemeye çalışmak lazım ki bunu da zaten beyin sapından yapıyoruz. Sorun yok yani...

Birkaç saat sonra Türkiye'ye doğru yola çıkıyorum. Tatilin arasına bir iş gezisi sıkıştı yani. Neyse ki tatile devam...

Ganeşa'yı tanıyor musunuz? Siz Google'da bakadurun ben bu yazıyı hemen yayınlamalıyım. İnternet bağlantımın bitmesine 5 dakika kaldı. Bu güzel otelde internetin böylesine pahalı olması çok şaşırtıcı. Artık Ganeşa bir sonraki yazıya kaldı.

Hadi bana iyi yolculuklar...

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gittik geldik Bestecim. Teşekkür ederim. Bana ne kadar çok insan "iyi yolculuklar" derse yolculuğun o kadar sorunsuz geçeceğine ilişkin bir batıl inancım var. O yüzden iyi dileklerin çok makbule geçti.

      Sil
  2. Çok sevindim orda olmak vardı.
    bir şair olarak kimbilir neler ilham verecekti bu yolculuk
    kolay ve sağlıklı bir gezi toplantı dilerim

    saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Umarım gidersiniz bir gün.

      Sil
  3. Doktor iyi yolculuklar, kendinize dikkat edin! Bu arada 2 saatir blogla uğraşıyorum bağımlımı oldum doktor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bunun cevabını yakınlarınız, sizden ve sizin vaktinizden pay isteyenler verebilir ancak. Sizi seven ve sizinle birlikte olmak isteyen biri için iki saat çok, "gözüm görmesin" diyen biri içinse pek az olabilir. Sizin yazılarınızı seven biri olarak bence daha da çok vakit ayırabilirsiniz blogunuza. :)

      Sil
  4. Bizim şu annemle polisin bastığı Sahaja Yoga toplantısında( http://kakarakikiri.wordpress.com/2012/02/23/anneme-reikiye-gittigimi-soylemeyin-o-beni-calisiyo-zannediyor-1/ ) bir ilahi vardı "Ganeşa ganeşa ganeşa ganeşaaa cey cey şiri ganeşaaaa" diye. Nasıl kazındıysa aklıma. Demek o Ganeşa bu Ganeşa imiş!Kendisiyle derinlemesine tanışmayı bekliyorum.
    Dalgalara dikkat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalgalar hala durulmadi. O gunden beri denize girmedik ama sikayetimiz yok dogrusu. Bekliyoruz.

      Sil