Translate

28 Haziran 2012 Perşembe

Balkondaki misafir

Balkondaki saksılara bu senenin çiçeklerini ve bitkilerini diktikten bir süre sonra, pembe domates fidelerinin hemen yanında, tam da saksının köşesinde ne olduğunu hemen anlayamadığımız ama bir süre sonra kabak veya karpuz olduğunu tahmin ettiğimiz bir bitki çıkmıştı.

O öyle kendince, kendi bildiğince büyüdü, büyüdü, kabak olduğu ortaya çıktı. Ben Şanghay'a giderken de bir-iki çiçek bekler hale geldi. Döndüm ki bir de ne göreyim, bizim kız çiçeklenmiş! Yetmemiş dallanmış, budaklanmış, dört bir tarafından çiçeğe durmuş. Yetmemiş, balkondan aşağı sarkmış. Şimdi ne yazık ki onu bırakıp yola çıkıyoruz. Biz dönünceye kadarki maceralarını göremeyeceğiz. Ama neyse ki ona bakacak olanlar var. Haberlerini izleyeceğiz. Kim bilir, belki de dönüşte meyvasını tatmak bile nasip olur.

İşte bizim balkondaki misafir. Dört bir yandan poz verirken.

Saksının neresinden çıktığına dikkat.


Sarkma kızım, düşeceksin!



Komşularımız pembe domates ve sardunya.


Aşağıdaki komşuya doğru yollanıyoruz.

7 yorum:

  1. ne güzel de dolma olur o çiçekten ama kıyılmaz ki,ne güzel açmış öyle...
    Sizlere de iyi tatiller, az kalmış, güzel bir yaz geçirmeniz dileklerimle...

    YanıtlaSil
  2. Kabak mı salatalık mı!

    YanıtlaSil
  3. Amanin ne guzel olmaz ki boylede dallanip budaklanilmaz ki pekte citir bir kiz olmus Damla gibi, ben onu yirim! Hadi gelin artik ev hazir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hale ne güzel bir davet öyle, ben de geliyorum...
      Yolunuz düşerse ben de bekliyorum...

      Sil
  4. Buyrun buyrun, kapımız açık bekleriz:) hayat beraber güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyler mükemmel bir siteniz var, ayrıca paylaşımlar içinde teşekkür ederim. dell

    Servis
    olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

    YanıtlaSil