Translate

22 Haziran 2012 Cuma

Ah vaktim olmadı!

Kaynak: http://www.earthmicrobiome.org/
Olsaydı, size uçakta gelirken okuduğum olağanüstü makaleden bahsedecektim. İnsan bedenindeki mikrobiyomdan, yani yaşayan binlerce mikroorganizmadan ve bunların çoğunun nasıl da yararlı işler yaptığından... Hatta antibiyotik aldığımızda, kentteki üç kişiyi öldürmek için bombaları fırlattığınızda binlerce alakasız kişinin ölmesi gibi, bedendeki binlerce iyi mikrobu da öldürdüğünüzü anlatacaktım. Bu alanın nasıl da heyecan verici yeni bir alan olduğundan, denizlerin dibinin, göklerin üst katmanlarının, Amazon'da yeni bir kabilenin keşfi gibi olağanüstü bir şey olduğundan bahsedecektim.

Bir de bu akşamki gala yemeğini anlatıp iki saat boyunca yemek servisi süresince devam eden şarkı, dans, No tiyatrosu ve Kung-Fu gösterisinden de bahsedecektim. En ilginç yanı da gösteriyi yapanların Şanghay kentinin çeşitli hastane ve kliniklerinde çalışan sağlıkçılardan oluşmasıydı. "Ulusal gurur" ile bir miktar komünist rejim disiplininin birleşiminden oluşan bir enteresan gösteri olduğundan söz edecektim. Bir de Kung-Fu gösterisi sırasında gözlerimin dolmasından... (Bu sinapsı bulmalıyım. Bazı klasik müziklerde, bazı resimlerin karşısında da aynı şey oluyor. Hmmmm...)

Ama otele geldim ve yarının sunumunu hazırladım. Başkanlığını yapacağım oturumun sunumlarını okudum. Ve saat gece yarısı oldu.

Onun için bütün bunları size anlatamadım. Artık mazur görün...

2 yorum:

  1. Dinlemek için sabırsızlanıyoruz. Bol şanslar, güzel günler olsun oralarda.

    YanıtlaSil
  2. Peace Otel, Jazz bar... Ah, vaktin olursa mutlaka gitmeli ve bir kokteyl içmelisin. Müzik kesin yine gözlerini sulandiracak.

    YanıtlaSil