Translate

24 Mayıs 2012 Perşembe

Kitaplı mim


Selgin'den aldığım mimin gereğini yerine getiriyorum şimdi... Kurallar şöyle:

1. Kütüphanene git.

2. Soldan başlayarak kitapları say (alttan mı üstten mi belli değil yönergede, kafana göre takıl).

3. Yaşına denk gelen kitabı al ve yaşına denk gelen sayfasını aç.

4. Bu sayfanın ilk paragrafını buradan paylaş...

5. Bir de kitabın adını, yazarını, yayınevini, basım tarihini, velhasıl künyesini de yaz. Ayrıca kitapla ilgili birkaç da cümle paylaş.

Benim kitap yanda gördüğünüz Türkçe Sevmek adında, Türklerle evli yabancı kadınların yazdıkları bir derleme. Ülkenin çeşitli yerlerinde yaşayan bu kadınlar farklı farklı şeyler deneyimlemişler. İki kişi de bunları bir araya getirerek bu kitabı oluşturmuş. İçinde yaşadığımız toplumu ne tamamen dışarıdan, ne tamamen içeriden; bir nevi araftan bakarak tanımlama girişimi. Ben çok eğlendim okurken; zaman zaman da şaşırdım.



Kitabın künyesi.

Künyeye devam...

Kitabın arka kapağı.


İşte yaşıma denk gelen yerdeki paragraf.


Ve de seçilen kitabın durduğu raf. İki İpek Çalışlar'ın arasına girivermiş...
Miminiz için teşekkür ediyor, mimlediğim günün talihlilerini açıklıyorum:

zamandegerlidir'den Zeynep
hayatmutfaktaguzel'den Sevinç
ikisatırdokturmelik'ten Ebru

Arzu ederseniz mimi sürdürebilir, oyunu oynayıp kitabınızı paylaşabilir ve sonra da üç kişiyi daha mimleyebilirsiniz efenim...

Sevgiler, saygılar...

3 yorum:

  1. En kısa sürede cevapliyacagim canım arkadasım.....

    YanıtlaSil
  2. ne guzelmis, deneyecegim, superrr

    YanıtlaSil
  3. İşte iyi yönetici böyle olur. Ortaya atarsan yapın diye kimse umursamaz ama görev böyle dağıtılırsa ister istemez yaparsın:-) Benim kitabım Akın Öngör'ün Benden Sonra Devam adlı kitabı. 47.sayfada ( doldurulan yaşı söylüyorum artık.)Üst yönetimde ekibin oluşması bölümü var..Kitapta yöneticilere ya da geleceğin yöneticilerine kendi yaşadıklarından, doğru ya da yanlış yaptıklarından bahsediyor. Daha doğrusu Garanti Bankasını nereden nereye taşıdığı ile ilgili bir kitap..Bir itiraf: parça parça karıştırarak okudum:-)
    Bir diger itiraf resimleri ben sana e mailliyim..
    Bu mim olayına yavaş yavaş alışıyorum galiba:-)

    YanıtlaSil