Translate

15 Mayıs 2012 Salı

Etna yanardağı

Bu yarınki yazıya bir giriş...

Etna acaipti... Tek söyleyebileceğim bu şimdilik. Aya gitmiş gibi olduk. Yazdan kışa girdik. Tepedeki kuvvetli rüzgarla uçayazdık. Ama öte yandan Etna'nın iyi huylu bir volkan olduğunu, zarardan çok turistik faydası olduğunu da öğrendik. İşte birkaç fotoğraf:
Etna'ya çıkmak için teleferik sırası beklerken.
Burası teleferiğin kalktığı Refugio Sapienza. Arkası lav kayalıkları.

Lav taşlarına yakından bakış.

  
3300 metrede kraterlerden biri.

Kraterlerden bir diğeri.


Dört çeker otobüslerle giderken geçtiğimiz yol.


Uzaktan başı dumanlı Etna.

6 yorum:

  1. Aynen katılıyorum, ayda olmak gibi...gitmek lazım hemencecik....

    YanıtlaSil
  2. Resimlere korkarak baktim walla... Neyse RTUK bisey demez... Yayin kurulundan gecer... :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay niye korkarak baktin anlamadim!?

      Sil
  3. Hande Etna ile ilgili hiç aklımdan çıkmayan ingilizce kitaplarımızdan birinde yer alan bir pasaj ve resimlerdi..Çocuktum hala aklımda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handeciğim bugün beni Yeşim uyardı:-) Pasaj ve resimler aklımda çok iyi kalmış da kalmasına yanardağın adını karıştırmışım be kardeşim:-( Pompei o..Özür dilerim.:-)

      Sil
  4. Hersey birbirine karisti.Okulda okudugumuz Pompeii Vezuv yanardaginin oradaki sehir imis..

    YanıtlaSil