Translate

13 Nisan 2012 Cuma

İşe giderken

Sevgili görümcemin isteği üzerine daha önce kışın yaptığımız "evden işe arabayla 5 dakika" konulu belgeselin bahar versiyonunu yapmaya karar verdim. Verdim ama karar yetmiyor, bir de uygulama gerekiyor. Ben karar verdim yağmurlar başladı. Işık kötü, kamera dandik olunca bekle bekle... Bugün sabah yağmur olmayınca hadi deneyelim dedik. Yalnız şimdi eskisini izleyince aynı yoldan gitmemiş olduğumuzu farkettim. Neyse... Bir üçüncü versiyonunu da başka bir yoldan çekeriz, tam olur... Ha bir de ışık gri gökyüzünden dolayı çok da iyi olmamış. Ama herşeye rağmen "evden işe yağmurlu bir bahar gününde" belgeseli için buyurun aşağıya.




Not: Biraz önce annem ve kardeşimle Skype'laştık. Bu belgeselimin aile içinde "En Sıkıcı Belgesel" seçildiğini bana bildirdiler. Annem bununla kalmayıp bunu buradan kaldırmam ve ele-güne rezil olmamam konusunda beni ikna etmeye çalıştı. Ben de "Bu benim hayatımın beş dakikası. Ben de sizinle paylaşmışım. Sizin hayatınızın hiç bir beş dakikası sıkıcı değil mi yani?" diyerek cevap verdim. Bunun üzerine "ama bu belgesel Fransız filmlerine benziyor" diyerek bir de Fransızlara çaktılar. Annem bir de sesimin mıyır mıyır çıktığını, hiç bir şey duyamadığını, beş dakika boyunca sadece asfalt ve ağaç gördüklerini söyleyip omuz silkti. Artık siz bilirsiniz...

1 yorum:

  1. iyi mesailer diyecegim ama aksam oldu eve geldin maysitinnnnnn simdi.....iyi hafta sonlariiiiii :)

    YanıtlaSil