Translate

1 Mart 2012 Perşembe

Gotye'yi takdimimdir

Bugünlerde kliplerden gidiyoruz. Hadi hayırlısı!


İzlediğim bir blogcunun izlediği bir blogcunun blogunda rastladım bu klibe (nasıl cümle ama!). Ve de çok hoşuma gitti. Hemen paylaşıyorum:




Bu adamcağız 21 Mayıs 1980 doğumlu bir müzisyen; adı Wouter "Wally" De Backer. Sahne ismi ise Gotye, (söylenişi Go-ti-ye). Kendisi Belçikalı ve Avustralyalı. Şimdiye dek üç bağımsız albüm çıkarmış. Yaptığı müziğe indie-rock veya deneysel rock pop diyorlar ve kendisini/tarzını Sting ve Peter Gabriel'e benzetiyorlarmış. 
Nasıl buldunuz?

4 yorum:

  1. Ikisatirdoktrmelik1 Mart 2012 17:01

    Sarkiyi, adami,kadini ve klibi cok AMA cok begendim......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok renklerden ve geometrik şekillerden etkilendim. Toplantılarda çizdiğim buna benzer şeyleri bir araya toplasam sergi açabilirdim.

      Sil
  2. Şarkı ve video güzel blog da öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Her zaman beklerim. :)

      Sil