Translate

2 Şubat 2012 Perşembe

Ben de mimlendim





Hayat Mutfakta Güzel beni mimlemiş. Bu durumda mecburen bu oyuna katıldım. Buradan buyrun:


1. Sence çok anlamlı bir söz?

Beğendiğim laflar sayfasına bakarsanız şimdiye kadar farkettiklerimi yazdım.

2. Makyajında olmazsa olmazın?

Porefessional makyaj altı kremi.

3. Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?

Mutlu bir koca.

4. En sevdiğin çiçek?

Güzel kokan çiçekleri severim.


5. Nefret ettiğin bir şey?

Yok valla.

6. En çok sevdiğin iltifat?

"Oturum/eğitim/toplantı harika geçti, eline sağlık."
"Çorba/yemek/turşu çok güzel olmuş, eline sağlık!"

7. Favori kitabın?

Bir sürü var... 

8. Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?

Annem :)

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?

Üstünde dana gözü kadar büyük marka taşıyan ürünler.


10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

A Scent by Issey Miyake.




Efendim ben de,


mimledim. Hadi bakalım kızlar:)



2 yorum: