Translate

1 Ekim 2011 Cumartesi

Bördübet'ten görüntüler

Artık buradaki zamanımın sonuna geldim. Bu gece sabaha karşı buradan evime doğru hareket ediyorum. Burayı terketmeden önce sizlere birkaç fotoğraf...


Kahvaltı masasından görüntü.

Kahvaltılık patates kavurması ve yeşillikli çırpılmış yumurta.
Bitki ve baharat çayları için düzenek.
Kahvaltı için taze sebze suları.
Kahvaltı masasında yeşillikler.

Zeytin çeşitleri, domates ve yoğurt.

Bütün bunların kahvaltı tabağıma yansıması.

Bördübet'te gizli bir köşe...
Buradaki zamanımı daha çok dinlenerek geçirdim. İlk günün dışında pek bir etkinliğe katılmadım. Demek ki bu lazımmış...

Şimdi tekrar iş, güç, sorumluluklar... Ama daha dinlenmiş, daha dengelenmiş bir şekilde.

Bundan sonraki yazı Cenevre'den.

2 yorum:

  1. okurken bile bana iyi geldi, yesilliklerin cesitliligi iyiki gitmissiniz ve paylastiniz cennet kosesi diyelim:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler. Belki seneye birlikte gideriz :)

    YanıtlaSil