Translate

26 Mayıs 2011 Perşembe

Sekiz numaralı otobüs

Sekiz numaralı otobüsle işe gidiyorum
Herkes Süreyya Berfe okuyor
Bir ben okumuyorum

Süreyya Berfe aşık olmuş
Bana ne!
Ben sekiz numaralı otobüste
Önümde oturan enseye bakıyorum
Bi dokunsam bi tutsam
Elim yanar
Öyle keskin öyle sıcak...

Ali Rıza dedi Süreyya Berfe aşık olmuş
Olsun! Sana ne!
Adam bekar,
Ona da bakar bana da bakar

Sekiz numaralı otobüste en steril insanları Avrupa'nın
Hayretle sayısız yırtıcı kuşlarına bakıyor göklerinde bu kentin
Neyi yırtıyorlarsa!

Bu kentin yağmurlarında
Arabalar temizlenir, pislenmez!
Bu kentin köyleri de aynı gübre kokar
Aynı toprak
Aynı inek
Ama üstün kirlenmez!

(Süreyya Berfe gelmiş midir acaba buraya?)

Sekiz numaralı otobüs milim dakik
Sinirleniyorum üç dakika geç kalsa
Mümkün mü yani artık benin
Şöyle tabelasız
Kartelasız
Aşık olması!
Değil elbet...

Sekiz numaralı otobüs kırk dakika
Geldi Süreyya Berfe en sonunda
Sağolasın Ali Rıza...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder