Translate

27 Mayıs 2011 Cuma

İngiliz

Kafam
Londra semalarında
Alıcı kuşlar gibi
Pike yapıyor Thames nehrinin
Bulanık sularına

Kiminle yoksulum ben bu gece?
Kimsiz benimleyim yine?

Bir İngiliz meyhanesinden dışarı
Kahkahalar yükseliyor
Öyle böyle değil
Yırtıcı kadın kahkahaları
Girsem içeri
Yanaşşam yanlarına
Sadece dinlesem
Pardon, desem, yalnızım da bu gece
Şöyle ilişiversem yanınıza
Siz devam edin lütfen
Ben zaten alışamadım sizin aksanınıza
Öyle durayım sadece
Sesinizin kapsama alanında
Elimde bir küçük kadeh beyaz şarap
Dilimdeki İngiliz deyimlerini düşünsem

Önümden geçen
Üç adam sarhoş
Genç hanım diyor biri
Bu iki adamı sana
Tanesi iki pounddan
Dört pounda veririm
Biri çok iyi çamaşır yıkar
Öteki
Valla öteki bilmem ne yapar
Ne dersin?
Ama üstünde İngiliz kumaşından elbise yok diyorum
Bir garip bakıyorlar
Hem asılacaksan İngiliz ipiyle asıl diyorum
Yürüyüp gidiyorlar

Bu İngiliz gecesinde
Bu İngiliz meyhanesinin önünde
Elimdeki kadehi
Sardunyaların önündeki kaldırıma dökerek
Çıkıyorum

Yatak beyaz
Yastık yumuşak
Yüzümde bir gülücük
Yatıyorum

1 yorum:

  1. kizim napiyon sen... neler var sende boyle...hem doktor hem prof ustelik hem sair hem oykucu hem ressam hem iiiiiii dusunuyorum buldum terzi hem muthis tadlar kesfeden boyle daha da uzatabilririm... bak unuttum simdi aklima geldi ANE VE ROMANTIK ES.... bilakalim ben kimim. keh keh keh

    YanıtlaSil